Kritik

Vill ni ge ni kritik här i bloggen så får ni mer än gärna stå för det ni skriver så jag kan ta det på allvar. Vill man inte stå för vad man skriver i kommentarsfältet brukar det ju ha en anledning. Det vet jag ju sen tidigare med min privata blogg. :)

Jag är riktigt dålig på att uppdatera här som jag sagt innan. Men det finns ju redan så många riktigt bra träningsbloggar med olika tips från alla håll och kanter. Så ni kan ju alltid kika in på dom? ;)

Här har ni iaf lite hur min kropp har förändrats på fyramånader med 2-3 träningspass i veckan. Första bulderna är tagna i slutet på januari.
Jag vet inte om ni ser någon jätte stor skillnad men jag känner det i hela kroppen. Jag har ätit som vanligt. Jag försöker äta oftare för jag vet att jag är jättedålig på det. Jag ska börja med en gainer så att jag kan gå på hårdare. Just för att jag just nu inte kommer överens med kosten. Det var längesen jag tränade på allvar som nu. Innan jag blev gravid med Lexus så hade jag tappat lusten helt. Förut var det en stor del av min livsstil men något gjorde att jag tappade fotfästet ett tag. Så när Lexus var ute och jag kände mig redo körde jag igång igen och kommer aldrig någonsin sluta. Nu är jag jag igen. På alla plan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så grymt snygg! /vicky

2012-05-17 @ 15:50:31
Postat av: Bella

Tack vicky! Du e inte så dålig själv ;)

2012-05-17 @ 15:57:44
Postat av: Anonym

Fan va snygg du är vännen!

Och grymt snygg bikini! :)

2012-05-17 @ 19:03:57
Postat av: Bella

Tack vännen!! Vem du nu är ;) haha! Pöss

2012-05-17 @ 20:48:35
Postat av: Lara

Hej jag såg din kommentar nu, det var länge sen jag bloggade, du hade en fråga om vart man kunde kolla på jersey shore, tror du kanske inte behöver det nu. men jag kan tipsa om en sjukt bra sida där man kan kolla på nästan alla amerikanska serier.

här http://www.sidereel.com/

Hoppas det hjälper. ha en bra dag !

2012-06-13 @ 17:04:37
URL: http://allmovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0