Hej du bortglömda blogg!

Som vanligt e jag sjukligt dålig på att uppdatera här. Jag uppdaterar tom dåligt på min vanliga blogg.
Det är nog inget för mig detta med att blogga ;P

Men samtidigt tycker jag det e kul så jag tänker inte ge upp ännu.

Igår körde jag ett arm+bröst pass och ikväll väntar ben.
Jag väntar även på få hem en gainer eftersom jg inte lyckas med att få i mig så mycket som jag bör. Så nu byter jag ut mellanmålen mot gainer och så dricker jag det även efter tränings. Tror det blir vanligt protein innan för gainers mättar så otroligt mycket!
Inte så konstigt, säg ett normalt mellanmål brukar ligga på ca 300 kcal för mig och en portion gainer innehåller 670 kcal.
Så har jag inte ökat i vikt tidigare kommer jag göra det nu. Då slipper jag oroa mig om jag övertränar.

Läste på en fitness blogg att en riktigt fitnessbloggare måste ta en bild i omklädningsrummet efter varje pass annars e man en dålig bloggare. Haha ;) jag e rätt kass ändå men försöka går ju. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0