PT Fia

Någon som läser PT fias blogg? Jag vill också vara där hon är och hon är två år yngre än mig. Spela roll. Två år e väl egentligen ingenting but still.

Jag vill komma så långt som henne och samtidigt skilja på jobb och privatliv. Kan man det?
Hon har pluggat på the academy som finns lite överallt i sverige ink Göteborg. Och eftersom jag bor ca en timma ifrån götet hade egentligen det varit bättre.
Jag har funderat fram och tillbaka på om jag kanske skulle valt den skolan ist?
Men nu har jag gjort mitt val. Jag ska till personal training school i Stockholm och jag längtar som en tok samtidigt som det skrämmer mig! Jag måste komma igång. Jag måste börja plugga redan nu för att känna mig självsäker nog när jag ger mig in i utbildningen.

Jag vill inte utbilda mig och sen inse att allt bara blev en flopp. Jag vill detta till 110 %. Hur ska jag klara av det när jag känner att Lexus tar all min tid??
Åh så mycket funderingar. Egentligen borde jag kanske ha väntat? Tills allt med huset e färdigt och sådär. Men nu e jag här. Så nu e det bara att köra!!
Jag får helt enkelt lita på att min sambo ger upp några av sina intressen under tiden. Självklart är Lexus hans största intresse, det e ju vår son men jag har ju tagit Lexus när han ska spela lr så. Jag är inte den som ber om något när ja ser på den andra personen att set jag ber om är något jobbigt. Jag e sjukt känslig för sånt och vill aldrig vara jobbig vilket ofta bara blir fel. Men nu kommer jag vara en tyrann! Haha ;)
Mer än vanligt. Jag tror jag har en enda vän som e lika dominant som mig. Det kan vara jobbigt ibland!! Minst sagt.

Jag känner mig grymt osäker samtidigt som jag vill detta mer än något annat! Har alltid velat. Gosh!!! Om kg bara kunde vara lite mer motiverad!!!
Jag har tur som har Stefan! En av mina vänner som ska gå samma utbildning. Känns skönt att ha nån att bolla med.

Om någon nu skulle vilka kommentera detta inlägg så går det inte. Bloggar via mobilen och av någon anledning går det inte att kommentera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0