Starting over

Borde skämmas så dåligt jag bloggat här! Men i morgon är det en nystart. Så då ska jag minsan blogga med lite träningsanda ;)

Ikväll har jag beställt hem lite protein. Eftersom jag har lite svårt med att lyckas få i mig allt jag behöver under en dag får jag helt enkelt börja med kosttillskott. Även om jag egentligen ville vara duktig och äta MAT som man ska så hinner jag inte ens tänka tanken innan dagen flugit förbi.

En vän frågar med jämna mellanrum efter nya bilder här så det får jag väl också lägga upp. Får se när jag ska hinna med detta bara. Kanske till helgen som kommer? Stay tuned ;)
Mitt mål e ju att bygga muskler. Bygga utan att bli av med de kvinnliga formerna ;)

Ja ni får helt enkelt se om något hänt när bilderna kommer upp. Jag bloggar här nu men kommer som småningom gå över till fitnessguru. Men då kommer även en länk upp.

Nae, noll inspo nu. Vi hörs i morgon!

 

Lite mycket rumpa och lite mycket armar men annars så e dett ganska nära mitt mäl ;)

 

 



Kommentarer
Postat av: mikey

Haha, det är ju den bilden som jag gillade på Fb för ett tag sen, även mitt mål är att få en kropp som hennes :)

2012-04-02 @ 06:17:05
Postat av: Anonym

Kan du skriva hur ett av dina pass går till??

2012-04-03 @ 16:07:02
Postat av: Bella

Visst kan jag det! Jag har allt tänt göra så att jag skriver här efter varje pass hur jag gjort. Ska bättra mig med detta!

2012-04-03 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0