Matvanekollen

Jag vill tipsa om en bra sida där du kan räkna ut hur många kalorier du får i dig om dagen. Eftersom jag har problem med att äta ordentligt tar jag hjälp av denna ibland, enkelt :)
Du kan se lite vad du behöver mer av osv.
Sen har alla olika förbränning och så så detta är en ungefärlig uträkning.
Personligen vill jag få i mig iaf 3000 kcal om dagen. Eftersom jag har lätt för att gå ner i vikt och vill kunna träna mer än vad jag gör utan att gå ner. Då hade jag varit nöjd!

Detta var mitt resultat! Mer kollisar till mig som sagt! Gå in och kolla upp er kost ni också!

http://Www7.slv.se/matdagbok/loggainsnabbregistrering.aspx">Www7.slv.se/matdagbok/loggainsnabbregistrering.aspx

Går ju inte att länka via telefonen? Där har ni adressen i alla fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0