Måndag

Då e vi påt igen ;)
Alldeles strax ska jag iväg till gymmet och köra ett gött benpass! Älskar att träna ben :)

Min morgon började kanon. Jag fick sovmorgon av min sambo och jag vaknade av att min son hade skrattanfall ;) det finns inget som e så underbart än sitt egna barns skratt!
Så jag har fått i mig mitt morgon kaffe och en ordentlig frukost. Blandade vanilj yoghurt, keso, nötter och russin och det e så jäkla gött!! Och nyttigt dessutom ;)

Fasen... Om jag skulle få designen fixad någon gång här? Det ser så tråkigt ut så det inte e sant. Ska se om jag lyckas ta några passande bilder först.

Nog om detta! Vi hörs senare. :)


Bjuder på en outfit bild ifrån påskafton i brist på annat ;)


Kommentarer
Postat av: mikey

Tönt, du har köpt den kavajen som jag velat ha sjuuukt länge, men den tog slut direkt i min storlek! Den är från H&M va? Sjukt snygg i alla fall :)

2012-05-04 @ 14:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0