Lchf

Jag är inget fan av dieter över huvudtaget. Men något jag spyr på e denna lchf trenden! E det ingen som kollar upp vad det som händer med kroppen innan dom hoppar på en diet?? Allt som är viktigt är utsidan. Insidan skiter vi fullständigt i.

Nej jag förstår inte, kan någon förklara vad det e som e så bra med lchf?
Jag e ju inget proffs så rätta mig gärna!

Näe. Nu låter jag alldeles för gnällig ;) men jag tycker det är en kass diet. Så e det bara.

Jag har aldrig någonsin gått på diet. Men jag har haft det andra problemet. Jag har där emot under hela mitt liv fått tänka "äta, äta, äta!" annars tappar jag vikt. Av den anledningen började jag träna och på det sättet kan jag hålla min vikt uppe :)
Men jag tänkte ju aldrig på vad jag stoppade i mig. Det skulle vara så fett som möjligt så jag gick upp. Idag vet jag bättre.
För på en sån som mig syns inte fettet på utsidan utan det kan synas på insidan ist. Inte heller så jäkla trevligt! Och det e ju så lchf funkar.

Nog.

Jag har varit ett litet protein freak det senaste. Lite utan att jag vetat om det! Det har bara blivit så.
Jag har kollat upp det mesta jag stoppar i mig dagligen och det är inte alls speciellt mycket kolhydrater. Mest massa protein. Så nu ska jag tänka mig lite för. Mer kollisar och tyngre vikter så kanske jag iaf väger 56 nästa gång ja väger mig? :P

Min vikt står tvärstilla. Jag tränar hårt för att bygga men äter för dåligt. Det vet jag ju. Så på vågen blir det plus minus noll. Mindre fett mer muskler.
Men det är ju inte riktigt det jag vill. Men, ska inte klaga! Min aptit har blivit bättre så nu blir det bättring. Aptiten har varit så kass att jag bara stoppat i mig det jag varit tvungen så då har jag helt enkelt tagit bort fokus ifrån viktökningen eftersom det bara hade blivit ett jobbigt stressmoment.
Nu kommer det ju av sig självt! När man släpper saker som stressar en mår man bättre och kan åstadkomma bättre.

Kost hit och kost dit. Jag längtar tills jag är färdig utbildad!!!! Så kanske man kan få lite klarhet i det hela.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0