" JA! Det går att punktförbränna!"

Jag skrattade när jag snubblade över detta inlägg som någon länkat på facebook. Varför? ja det talar ju fr sig själv.


"

Får ofta frågan om hur man punktförbränner, oftast på magen.

Det är ju oftast där det där sista sitter kvar, den lilla kulan under naveln. Så jäkla typiskt. Man vill ju gärna behålla sina kvinnliga former som t ex bröst å rumpa men ha en platt mage.

så här kommer tips på hur du punktförbränner just för magfettet.

1. Gör situps.

2. Sluta ät kolhydrater.

3. Lägg båda händerna på magen och skaka runt så mycket du orkar!

4. Smörj in magen med olivolja och lägg sedan på gurkskivor.

5. Minns du hur man ska göra om man börjar brinna? Stop drop an roll? Do it.

6. Om inte ovannämnda fungerar, köp silvertejp, be en väninna dra ihop huden i bak på ryggen och sedan tejpa fast den.

7. Köp ett par för tajta jeans, ha dom varje dag. Till slut kommer magen att vänja sig vid att vara på plats.

8. When all else fails. Fettsugning.

9. Inse att det inte går att punktförbränna, alla är vi olika, fettet släpper olika på olika individer, men jag kan garantera att hårt arbete kommer att göra så t o m DU kan få en platt mage.

10. Snälla sluta titta på mig med den där misstänksamma blicken när jag säger att det inte går att punktförbränna, bara för att någon sådde ett frö av hopp i din hjärna för många år sen om att det går så länge du gör ovannämnda, just let it go.

There is no quick fix! Tillfälliga lösningar ger tillfälliga resultat.

april april din dumma sill.   "

 

Källa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0