Godmorgon

Godmorgon mina vänner! :) idag är det tisdag och nu börjar arbetsveckan för dom flesta. Inte för mig då såklart som fortfarande är mamma ledig.

Jag har totalt släppt den där tävlingen "100 grymma dagar". Det hade varit sjukt kul att verkligen gå in för det till tusen men jag hinner inte med vad som krävs för att nå det jag vill. Det jag gör nu hade jag ju gjort med eller utan tävling :/
Känns trist men det kanske gör mig lite mer motiverad ändå? Eftersom det ligger där bak och gnager? ;)

Ja vi får väl se. Om en månad ska jag se en förändring på min muskelmassa! Det har jag bestämt!
Jag tog inga muskel mått när jag började utan jag tog mått på en avslappnad kropp så jag vet inte hur mina mått såg it ifrån början. Mina mått som avslappnad nu är samma som dom var ifrån start. En besvikelse! ;P
Men ibland tar det tid!
Jag vill inte bli tunnare, inte jätte kurvig utan det jag vill ha är en fit kropp. En ordentlig sådan! Och visst har det börjat ta form men jag vill ha meeeer!! En fitness kropp e vad jag satsar på!

OBS! En fitness kropp är inte samma som en bodybuilder kropp ;)

Nog om mina mål. Ikväll kör vi ett nytt pass. Denna gången kör jag rygg och bröst. På torsdag armar och axlar eller om jag tar en vilodag och kör det på fredag igen. Men kg tänkte försöka hinna med ett benpass till så man får gjort två sånna i veckan. Tränigsvärken i baken idag är inte att leka med ska jag säga er! Och då körde jag utan vikter i smith maskinen igen. Gooosh säger jag bara, nån som vet vad stången väger?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0