Godmorgon :)

Jag vet att jag suger på detta med att träningsblogga. Men jag e en sån som bloggar väldigt luddigt och det blir svårt att hålla sig till ämnet ;)
Så jag kommer göra så, just nu iaf. Att jag bloggar endast om min träning, mina mål och mina resultat. Är det något någon vill veta så är det bara att fråga!
Det gäller även mina träningspass. Jag lär inte skriva efter varje gång jag tränat om hur hårt jag gick på och vilka övningar jag gjort. Som sagt, fråga så svarar jag!

Jag får ju snart ta och lägga upp nya bilder här. Känns bara lite töntigt :P
Men eftersom jag själv vill kunna se vad jag går för och vill kunna gå tillbaka till detta och se att jag kan när jag känner mig omotiverad kommer jag göra det ändå.
Eftersom jag bygger muskler så kommer det väl bli en del spännis bilder ;P

Tyck och tänk vad ni vill om det. Jag gör detta för mig och kanske för att motivera andra lite också.;)

Jag undrar hur jag ska lyckas med träning och plugg när jag börjar jobba. Tror det kan bli tight så jag får väl ligga i nu om jag ska kunna ta mig tid till annat sen. :P

Idag vet jag inte om jag tar mig till gymmet. Min kropp är helt slö, huvudvärken dunkar och tröttheten jagar mig. Snälla låt mig inte bli sjuk nu! Har klarat mig så länge ifrån det ju.
Jag behöver nog bara lite sol? hehe.

Hoppas ni får en fin dag! Här ligger frosten på marken men solen skiner. Lovely ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0