Äta?

Inga problem ;) har inte hunnit vara hungrig en enda gång idag! Duktiga mig! ;)

Sitter i soffan just nu och tar gen mig innan jag måste börja med maten. Efter maten blir det raka vägen till flo. Ska äntligen få gadda mig :) full fart denna gråa dag för mig kan jag säga.
I like it!!

Idag ringde även våran snickare!! Det var på tiden kan man säga, så i slutet på maj kör vi igång! Wohoo!!!! Vet stt jag skulle skriva om min träning här bara men jag e kass på att blogga om det :P skulle det vara intressant med vanligt vardags tjafs också? Så lär det nog bli ändå hehe.

Näpp! Nu får jag sätta fart! Why so serious?

Pössåkraaam! ;)


Kommentarer
Postat av: A-K

sv: Visst är den? :D jättefin verkligen ^^

2012-04-10 @ 13:06:42
URL: http://annakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0