Armar och axlar

Ikväll blev det triceps,biceps och axlar. Kände att jag hade lite energi över så jag kunde inte låta bli att köra lite benså det blev utfall i smith.

Jag fick en anonym fråga tidigare om jag inte kunde skriva hur ett av mina pass kan se ut. SÅ Då tänkte jag dela med mig om hur kvällens pass blev.

Först började jag med en stund i trampmaskinen. Den tar bra i rumpmusklerna och är en av mina favorit maskiner ;)
Jag kr inte slut på mig själv där eftersom jag vill ha mycket energi kvar till resten av passet. Jag vill som sagt inte förbränna så mycket. Så när jag känner att jag e uppvärmd nog kliver jag av. Hur länge jag står på den varierar och idag var det kanske ca 10 min.

Sen kör vi armar:

1*12 5 kg bicep curl (skulle ha kört 2*12 egentigen)
3*8 7 kg bicep curl

2*12 5 kg triceps kickback
3*8 7 kg triceps kickback

Axlar:
hantellyft åt sidan.

3*12 5 kg. Är lite klen i axlarna ;) men där bör man vara försiktig.

Sedan körde jag 3*12 utfall i smith utan vikter. Någon som minns vad stången väger?
Jag körde rumpa+ben igår men i vanliga fall är inte maskinen ledig och jag VET att musklerna borde vila men kunde inte låta bli :S

Man kan såklart ha lite mer variaton och fler set men jag fick träna en snabbis idag eftersom jag kom dit så sent. Så detta är ett exempel av hur mina pass kan se ut.


Numåste jag krypa till kojs för imorgon blir det äventyr med Lotta och grabbarna! Godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0